Sonntag, 21. Juli 2013

My Youtube Premiere








So exciting! My very firts Video on Youtube is online now!
I have to say, that I was kind of worried about what people will think about it but I really wanted to give it a try.
The video is about my latest Mac Cosmetics and Kiko Cosmetics haul. 
Hope you'll enjoy watching it. 

Link to my Channel: www.youtube.com/CarriesFashionstory






Soo Aufregend! Mein allererstes Video ist nun auf Youtube zu sehen! 
Um ehrlich zu sein, hatte ich etwas sorgen um die Reaktionen anderer, wollte es aber trotzdem umbedingt mal probieren.
Im Video geht es zunächst erstmal um meinen letzten Mac und Kiko Haul .
Ich hoffe es gefällt euch. 

Link zu meinem Channel: www.youtube.com/CarriesFashionstory





Xoxo, Carrie 

Keine Kommentare:

Kommentar veröffentlichen