Dienstag, 9. Oktober 2012

Army Green



















Sweater - Zara
Jeans - Zara
Shoes - Zara
Bag - Tommy Hilfiger
Sunglasses - Ray Ban
Necklace - Primark
Watch - Michael Kors
Chainbracelet - Carrie Smith Collection
Leatherbracelet - Lookbookstore






Since it got really cold outside in Germany, I had to get myself some new warm clothes. 
I stepped in one of my favorite stores and found this really cute army green sweater and fall in love with it right away. Its so comfy to wear and you can mix it up and use it for a sporty outfit or with a pair of heels like I did.
What are your favorite colors for this years autumn?



xoxo Carrie

Kommentare:

  1. You really love army green dear! Haha, I'm loving all the photos - very big and clear now! :) xx

    AntwortenLöschen
  2. Du machst super Bilder und deine Outfits sind immer toll. Ich weiß du bist 'neu' bei blogger, aber du musst an deinem Design arbeiten. Dann sieht das Ganze schon profssioneller aus.

    xx, Elly

    AntwortenLöschen
    Antworten
    1. Vielen dank liebe elly! Da gebe ich dir zu 100% recht! Leider kenne ich mich noch nicht soo gut mit blogger aus und brauche daher etwas unterstützung von freunden. Ich werde definitiv an meinem profil arbeiten. Ich danke dir sehr für deinen lieben kommi! :*

      Löschen